Flipline Studios Polska Wiki
Advertisement

Ananas to składnik dostępny w poszczególnych grach:

W Papa's Freezeria/HD/To Go!, Ananas to standardowa mieszanka odblokowana z Chuckiem na randze 11 (Freezeria/HD) lub randze 27 (Freezeria To Go!) Osiągniecie "Tropical Treat" jest zdobyte gdy podasz 30 zamówień z ananasem.

W Papa's Hot Doggeria, Ananasowy Relisz to standardowy dodatek odblokowany z Chuckiem na randze 13. Osiągnięcie "Tropical Dogs" jest zdobyte gdy podasz 30 zamówień z tym składnikiem.

W Papa's Cupcakeria/To Go!/HD, Gumowy Ananas to świąteczny składnik dostępny podczas Summer Luau. Jest odblokowany czwartego dnia tego święta.

W Papa's Pastaria, Ananasowa Pancetta to świąteczny składnik dostępny podczas Summer Luau. Jest odblokowana drugiego dnia tego święta.

W Papa's Pizzeria To Go!, Ananas to standardowy składnik odblokowany z Chuckiem na randze 12.

W Papa's Cheeseria/To Go!, Ananas to świąteczny składnik dostępny podczas Summer Luau. Jest odblokowany z Kahuną na randze 11.

W Papa's Bakeria/To Go!, Ananasowe Wypełnienie to standardowe wypełnienie do ciast odblokowane z Chuckiem na randze 32.

W Papa's Taco Mia HD/To Go!, Ananasowa Salsa to świąteczny składnik dostępny podczas Summer Luau. Jest odblokowany z Chuckiem na randze 62.

W Papa's Sushiria, Ananas to świąteczny dodatek do i na sushi dostępny podczas Summer Luau. Jest odblokowany z Utah na randze 16.

W Papa's Pancakeria HD/To Go!, Pokrojony Ananas to świąteczny składnik dostępny podczas Summer Luau. Jest odblokowany z Utah na randze 6.

W Papa's Pizzeria HD, to standardowy dodatek odblokowany z Chuckiem na randze 42.

W Papa's Hot Doggeria HD/To Go!, Ananasowy Relisz to standardowy składnik odblokowany czwartego dnia Summer Luau.

Klienci którzy to zamawiają

Freezeria/HD/To Go!

Hot Doggeria

Cupcakeria HD/To Go!

Pastaria

Pizzeria HD/To Go!

Cheeseria

Bakeria

Taco Mia HD/To Go!

Sushiria

Filling

Topping

Pancakeria HD

Hot Doggeria HD/To Go!

Pancakeria To Go!

Cheeseria To Go!

Bakeria To Go!

Specjały zawierające ten składnik

Papa's Bakeria/To Go!

Papa's Pizzeria HD

  • Fishy Fruit
  • Hawaiian
  • The Californian

Papa's Hot Doggeria HD/To Go!

Advertisement