FANDOM

Cletus to klient, który zadebiutował w Papa's Burgeria.

Informacje z Flipdeck

Miasto rodzinne: Toastwood
Uwielbia: Marchew
Nie cierpii: Długich rękawów

Cletus mieszka na 10-hektarowej farmie niedaleko granicy Toastwood i Tacodale. Żyje prostym życiem, pielęgnując swoją farmę i wychowując kurczaki. Cletus uwielbia aukcje i sprzedaż nieruchomości, a nawet przyznaje, że jest trochę zbieraczem. Większość śmieci, które zbiera, wykańcza na swoim podwórku. Aby zapłacić rachunki, otworzył Cletus 'Scrapyard, gdzie zbieracze przybywają szukając części samochodowych i zardzewiałych skarbów.

Wygląd

Cletus ma jasną skórę, ale jego niższe ramiona są lekko opalone lub spalone. Ma również długą białą brodę, włosy i krzaczaste brwi. Nosi dżinsowy niebieski kombinezon z brązowym paskiem zapinanym na guziki, złotymi, żółtymi guzikami przypiętymi do krawędzi i ciemnoszarą koszulką bez rękawów. Nosi także ciemnobrązowy kapelusz z ciemniejszym pasmem i ściegiem otaczającym go, przyczepioną do niego jasnobrązową brązową łatą. Nosi brązowe trampki z żółtymi sznurowadłami.

Clean up!

Jego ubranie zostało przebudowane. Jego broda zakrywa całe usta, gdy nie mówi.

Style

Styl B

Cletus nosi zardzewiałe, brązowe kombinezony z tym samym pasem na niebiesko-jasnoszarej koszuli w kratę, parę krótkich brązowych rękawiczek z czerwonawo-brązowymi opuszkami palców i czarne trampki z niebieskimi sznurowadłami.

Styl H

Cletus nosi żywe błękitne kombinezony ze złotymi guzikami i haczykami, jasnopomarańczowym paskiem zapinanym na guziki i różową różową koszulą pod spodem. Nosi białe, futrzane rękawice i białe rękawiczki. Nosi również białe szyte mokasyny z niebieskimi szwami zewnętrznymi i żółtymi sznurowadłami. Ma także jasny, czerwonawo-brązowy kapelusz otoczony cienką purpurową opaską i żółtą kwadratową łatą z fioletowymi szwami, które ją zabezpieczają. Kapelusz ma parę uszy króliczka przypięte z każdej strony.