FANDOM

Crystal to klientka, która po raz pierwszy pojawiła się jako zamykacz w Papa's Pastaria.

Informacje z Flipdecka

Mieszka w: Portallini

Uwielbia: Jeżyny

Nienawidzi: Cyrkonii

Zawód: Wróżka

Wygląd

Styl A

Crystal ma szare rozczochrane włosy, opaloną skórę, nosi czerwono-fioletową koszulę, biały pasek, białe rękawiczki z diamentami, jasnoniebieskie spodnie z diamentowymi akcentami oraz bordowe buty ze srebrnymi sznurówkami i podeszwami. Nosi też diamentowe kolczyki oraz Cannoliego na szyi.

Styl B

Crystal nosi białą koszulę, jasnobrązowy pas, brązową bandanę (którą nosi także Cannoli). Bandana Crystal jest ozdobiona jasnoczerwonymi koralikami.

Styl H (Halloween)

Podczas Halloween Crystal przebiera się za żonę Frankensteina. W tym stylu nosi szarą rozdartą koszulę, szare rurki przypięte do szyi oraz brązowe spodnie. Jej skóra jest oliwkowo-zielona, a w wielu miejscach widać siwizny.

Styl H (Lucky Lucky Matsuri)

Podczas Lucky Lucky Matsuri Crystal nosi złotą koszulę, czarny pasek, czarne rękawiczki z diamentami, czerwone spodnie i czarne buty z szarymi podeszwami i złotymi sznurówkami. Na głowie nosi czarną chustę z czerwoną kropką i z symbolem 吉, co oznacza szczęście.