FANDOM

Wiki-wordmark

Powstaliśmy 7 września 2017 roku. Utworzyliśmy pierwszą główną wiki. W listopadzie 2017 roku zauważyliśmy że jest Flipline Wiki po polsku już istnieje, ale liczyła 30 stron od 2014 roku i nie była aktywna więc tamta została usunięta i zastąpiona tą. W grudniu 2017 roku dołączyli współtwórcy: Magda S. Magda N. Wiktor O. W styczniu 2018 roku powstały Flipline Studios Fanon Polska Wiki, która 3 dni później zmieniła się w Papa Louie Arcade! Wiki, Papa Louie Fanon Wiki, Flipline Fandom oraz Flipline Studios Klienci Wiki w wersji Polskiej. Kilka tygodni później w związku że anglojęzyczna Papa Louie Fanon Wiki połączyła się z Flipline Fanfiction Wiki, my także zmieniliśmy Papa Louie Fanon Wiki w Flipline Studios Fanfikcja Wiki. W sierpniu 2018 nasz Fandom przybierał w większą ilość użytkowników. W grudniu 2018 zawitał do nas wandol czyli Użytkownik Zaj*bię was k*rwy wszystkie przez około 5 dni niszczył strony i przezywał nas m.in od cebulaków i pedałów. W styczniu 2019 usunęliśmy Flipline Studios Klienci Polska Wiki oraz Flipline Fandom., odbyły się także duże ulepszenia wiki. 1 lutego 2019 roku dodaliśmy motyw Wiki CSS. Ponadto w lutym zyskaliśmy podróbkę naszej wiki, ale ją pokonaliśmy. Również w lutym pojawił się wandal o nicku Cereus Torppedo, który hejtował innymi wikiami naszą wikię. Pokonaliśmy go, ale po negocjacjach z helperem trzech użytkowników (Tomaszsitarz47new, Paul Luau i 12to13) zostali zablokowani do 11 kwietnia. W czasie ich blokady pojawił się wandal o nicku Brats V. 17 maja 2019 roku Flipline Studios Fanfikcja Polska Wiki zamieniła się w Flipline Studios Fanon Wiki. Od maja 2019 wiki była niemal całkowicie nieaktywna. Było to spowodowane m.in trudnymi sytuacjami właściciela tej wiki, lecz w końcu w listopadzie 2019 wszystko zaczęło wracać do normy, stara aktywność wróciła.