FANDOM

Papa's Burgeria to Go! to wersja Papa's Burgeria, która została specjalnie zaprojektowana dla smartfonów z małym ekranem. Podobnie jak wszystkie aplikacje na iPhone'a, może być zainstalowana na iPadzie mniejszym niż 7 cali. Gra została wydana 21 lutego 2013 r.

Ogłoszenie

Hej wszystkim!

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich posiadaczy smartfonów. Ulepszona wersja Papa's Burgeria zbliża się do telefonów z Androidem, iPodów i iPhone'ów! Nazywamy to "Papa's Burgeria To Go". Układ i rozgrywka została zoptymalizowana pod kątem mniejszego ekranu i mocy obliczeniowej smartfonów. Obejmuje to nowy system zarządzania biletami, nową mechanikę budynku i inne rzeczy skierowane na małe ekrany. Wciąż pracujemy nad tym, aby wszystko działało, ale będziemy Cię informować. Oto kilka układów dla Papa's Burgeria To Go!

Opis

Papa's Burgeria jest teraz dostępna do grania w dowolnym miejscu, a rozgrywka została ponownie ulepszona na iPhone'a, iPoda Touch i telefony z Androidem. Grilluj, układaj i podawaj burgery w zupełnie nowy sposób!

Zostajesz szefem słynnej Burgery Papa Louie, gdzie nauczysz się przyjmować zamówienia, grillować placki, dodawać dodatki i podawać hamburgery wszystkim swoim zwariowanym klientom. Musisz mierzyć się z wieloma obszarami w każdej restauracji, dzięki nowym elementom sterującym, które czują się dokładnie w zasięgu ręki: wybierz się do stacji zamówień, aby mieć oko na klientów czekających w holu. Przełącz na Grill Station, aby przeciągnąć patties na grill i odwróć hamburgery, aby ugotować je równomiernie. Skacz do Build Station, aby dokładnie przygotować swoje kanapki z dodatkami i sosami dokładnie tak, jak je zamówiły, i dostarcz gotowy burger, by zdobywać punkty i napiwki!

Każda stacja to praktyczne doświadczenie, w którym musisz przeciągnąć, przesunąć i dotknąć procesu budowania burgerów. Dzięki pełnej obsłudze wielodotykowej proces jest jeszcze przyjemniejszy niż kiedykolwiek wcześniej! Stuknij w wiele hamburgerów naraz, aby przerzucić je wszystkie na grillu, lub trzymaj jeden palec na suwaku kosza Build Station, aby uzyskać jeszcze lepszą precyzję podczas budowania.

Dbaj o zadowolenie klientów, aby zdobywać więcej punktów i zdobywać kolejne poziomy. W miarę wzrostu twojego poziomu odblokujesz nowe dodatki w sklepie, a nowi klienci zaczną odwiedzać Burgerię! Papa's Burgeria To Go zawiera również dodatki do odblokowania, które nie są dostępne w poprzednich wersjach!

Funkcje gry

  • Gra zręcznościowa w sklepie Burger w świecie Papa Louie
  • Wszystkie nowe kontrolki i rozgrywka przeznaczone dla mniejszych ekranów
  • Wielozadaniowość między grilowaniem, układaniem i serwowaniem
  • Ponad 60 klientów do odblokowania dzięki unikalnym zamówieniom
  • Odblokuj nowe dodatki i sosy
  • Kupuj ulepszenia, korzystając ze wskazówek w grze
  • Trudne zamknięcia i krytyka żywności
  • Ponad 50 osiągnięć w grze, aby zarobić

Zapowiedzi

  • 12/13/2012: Preview: Papa's Burgeria To Go! [1]
  • 01/15/2013: Sneak Peek: Papa's Burgeria To Go: Build Station [2]
  • 02/21/2013: Papa's Burgeria To Go! 

Klienci

Zamykacze

  1. Robby
  2. Kahuna
  3. Quinn
  4. Xandra
  5. Allan
  6. Johnny
  7. Jojo

Nowe funkcje

Dodano dwa nowe składniki, Jalapenos i Fried Egg.

Podobnie jak w Papa's Burgeria HD, gra zawiera również 2 sery, których nie ma w wersji komputerowej: Pepperjack i szwajcarskie sery.

Składniki

  • Bottom Bun (Start)
  • Top Bun (Start)
  • American Cheese (Start)
  • Pickle (Start)
  • Onion (Start)
  • Tomato (Start)
  • Lettuce (Start)
  • Mustard (Start)
  • Ketchup (Start)
  • Mayo (Unlocked with Wally on Day 2)
  • Bacon (Unlocked in Rank 2)
  • BBQ Sauce (Unlocked in Rank 4)
  • Swiss Cheese (Unlocked in Rank 6)
  • Mushrooms (Unlocked with Prudence in Rank 8)
  • Awesome Sauce (Unlocked in Rank 10)
  • Pepperjack Cheese (Unlocked in Rank 12)
  • Onion Ring (Unlocked in Rank 14)
  • Jalapeños (Unlocked in Rank 16)
  • Fried Egg (Unlocked in Rank 18)

Rangi

Numer rangi Nazwa rangi Total XP Wydatek Pay Day Odblokowuje
1 Newbie Start $100 -
2 Trainee 300 $105 Bekon
3 Tray Cleaner 750 $110 Mitch
4 Cashier 1,350 $115