FANDOM

Papa's Burgeria to Go! to wersja Papa's Burgeria, która została specjalnie zaprojektowana dla smartfonów z małym ekranem. Podobnie jak wszystkie aplikacje na iPhone'a, może być zainstalowana na iPadzie mniejszym niż 7 cali. Gra została wydana 21 lutego 2013 r.

Ogłoszenie

Hej wszystkim!

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich posiadaczy smartfonów. Ulepszona wersja Papa's Burgeria zbliża się do telefonów z Androidem, iPodów i iPhone'ów! Nazywamy to "Papa's Burgeria To Go". Układ i rozgrywka została zoptymalizowana pod kątem mniejszego ekranu i mocy obliczeniowej smartfonów. Obejmuje to nowy system zarządzania biletami, nową mechanikę budynku i inne rzeczy skierowane na małe ekrany. Wciąż pracujemy nad tym, aby wszystko działało, ale będziemy Cię informować. Oto kilka układów dla Papa's Burgeria To Go!

Opis

Papa's Burgeria jest teraz dostępna do grania w dowolnym miejscu, a rozgrywka została ponownie ulepszona na iPhone'a, iPoda Touch i telefony z Androidem. Grilluj, układaj i podawaj burgery w zupełnie nowy sposób!

Zostajesz szefem słynnej Burgery Papa Louie, gdzie nauczysz się przyjmować zamówienia, grillować placki, dodawać dodatki i podawać hamburgery wszystkim swoim zwariowanym klientom. Musisz mierzyć się z wieloma obszarami w każdej restauracji, dzięki nowym elementom sterującym, które czują się dokładnie w zasięgu ręki: wybierz się do stacji zamówień, aby mieć oko na klientów czekających w holu. Przełącz na Grill Station, aby przeciągnąć patties na grill i odwróć hamburgery, aby ugotować je równomiernie. Skacz do Build Station, aby dokładnie przygotować swoje kanapki z dodatkami i sosami dokładnie tak, jak je zamówiły, i dostarcz gotowy burger, by zdobywać punkty i napiwki!

Każda stacja to praktyczne doświadczenie, w którym musisz przeciągnąć, przesunąć i dotknąć procesu budowania burgerów. Dzięki pełnej obsłudze wielodotykowej proces jest jeszcze przyjemniejszy niż kiedykolwiek wcześniej! Stuknij w wiele hamburgerów naraz, aby przerzucić je wszystkie na grillu, lub trzymaj jeden palec na suwaku kosza Build Station, aby uzyskać jeszcze lepszą precyzję podczas budowania.

Dbaj o zadowolenie klientów, aby zdobywać więcej punktów i zdobywać kolejne poziomy. W miarę wzrostu twojego poziomu odblokujesz nowe dodatki w sklepie, a nowi klienci zaczną odwiedzać Burgerię! Papa's Burgeria To Go zawiera również dodatki do odblokowania, które nie są dostępne w poprzednich wersjach!

Funkcje gry

  • Gra zręcznościowa w sklepie Burger w świecie Papa Louie
  • Wszystkie nowe kontrolki i rozgrywka przeznaczone dla mniejszych ekranów
  • Wielozadaniowość między grilowaniem, układaniem i serwowaniem
  • Ponad 60 klientów do odblokowania dzięki unikalnym zamówieniom
  • Odblokuj nowe dodatki i sosy
  • Kupuj ulepszenia, korzystając ze wskazówek w grze
  • Trudne zamknięcia i krytyka żywności
  • Ponad 50 osiągnięć w grze, aby zarobić

Zapowiedzi

  • 12/13/2012: Preview: Papa's Burgeria To Go! [1]
  • 01/15/2013: Sneak Peek: Papa's Burgeria To Go: Build Station [2]
  • 02/21/2013: Papa's Burgeria To Go! [3] 

Klienci

Zamykacze

  1. Robby
  2. Kahuna
  3. Quinn
  4. Xandra
  5. Allan
  6. Johnny
  7. Jojo

Nowe funkcje

Dodano dwa nowe składniki, Jalapenos i Fried Egg.

Podobnie jak w Papa's Burgeria HD, gra zawiera również 2 sery, których nie ma w wersji komputerowej: Pepperjack i szwajcarskie sery.

Składniki

Dodatki

Sosy

Rangi

Numer rangi Nazwa rangi Total XP Wydatek Pay Day Odblokowuje
1 Newbie Start $100 -
2 Trainee 300 $105 Bekon
3 Tray Cleaner 750 $110 Mitch
4 Cashier 1,350 $115 Sos BBQ
5 Burger Builder 2,100 $120 Akari
6 Part-Time Cook 3,000 $125 Szwarcajski Ser
7 Grill Cook 4,050 $130 Zoe
8 Sandwich Artist 5,250 $135 Prudence, Grzyby
9 Line Cook 6,600 $140 Tony Solary
10 Head Cook 8,100 $145 Niesamowity Sos
11 Ticket Handler 9,750 $150 Big Pauly
12 Patty Flipper 11,550 $155 Ser Pepperjack
13 Order Attendant 13,500 $160 Peggy
14 Sandwich Builder 15,600 $165 Krążki Cebuli

Ciekawostki

  • Ta aplikacja jest również dostępna w sklepie Amazon Appstore, jak widać w sekcji Aplikacje na stronie Flipline.
  • Jest to pierwsza aplikacja Papa Louie dostępna na smartfony.
  • Większość klientów nie zmienia swoich zamówień z Burgerii HD.
  • Jest to pierwsza aplikacja Flipline na Androida i smartfony.
  • Ta gra nie ma miernika temperatury w przeciwieństwie do wersji HD.

Galeria