Papa's Taco Mia! to trzecia gra z serii restauracji Papy Louie'ego. W grze pracownikami są Mitch i Maggie. Gra rozgrywa się w Tacodale. Została wydana 20 maja 2011 r.

Zapowiedzi

  • 21/03/2011: Sneak Peek: Papa’s Taco Mia! [1]
  • 05/05/2011: Papa’s Taco Mia! opening May 20th! [2]
  • 20/05/2011: Papa’s Taco Mia! now open! [3]

Opis

Mama Mia! To Papa's Taco Mia!

Co dzieje się, gdy włoski szef kuchni otwiera udaną pizzerię i burgerię? Zbuduj największą, najbardziej wacką Taqueria, jaką kiedykolwiek widziałem!

Po wygranym konkursie jedzenia taco otrzymujesz klucze do Taco Mia Papy! Powodzenia, ponieważ wszyscy twoi ulubieni klienci wrócili i przyprowadzili przyjaciół. Odblokuj wszystkie składniki i ulepsz swój sklep pod względem stylu i szybkości. Postaraj się zadowolić tych wybrednych Closers i mistyfikuj Jojo, krytyka kulinarnego, swoimi umiejętnościami tworzenia dzikich taco!

Możesz także zdobyć do 60 odznak podczas korzystania z Taco Mii Papy, odblokowanych za różne osiągnięcia, w tym za korzystanie z niektórych dodatków, uzyskiwanie wysokich wyników na każdej stacji, obsługę niektórych klientów i wiele więcej!

Wprowadzenie

Papa's Taco Mia Intro (Video by Knight)

Papa's Taco Mia Intro (Video by Knight)

Pewnego dnia w Tacodale, Papa Louie otwiera swój nowy sklep z taco i organizuje konkurs jedzenia Taco. Mitch/Maggie obozuje przed sklepem jako pierwszy zawodnik. Pozostali konkurenci to James i Kingsley. Rozpoczyna się konkurs i trzej uczestnicy muszą zjeść tyle tacos, ile mogą.
W późnych godzinach popołudniowych James odczuwa ból brzucha podczas jedzenia taco i poddaje się. Wieczorem, gdy Kingsley próbuje zjeść swoje następne taco, zaczyna się pocić i poddaje się. Oznacza to, że Mitch/Maggie wygrywa konkurs i trofeum i nieoczekiwanie otrzymuje sklep od Papy Louie.

Rozgrywka

W tej grze gracz robi tacos. Możesz odblokować wszystkie składniki i ulepszyć swój sklep, aby zwiększyć styl, szybkość i wyniki. Gracz musi szybko obsłużyć tych nowych, wybrednych Zamykaczów (Robby, Akari, Allan, Quinn, Rico, Xandra i Jojo) i pokazać im swoje umiejętności tworzenia dzikich taco. Możesz także zdobyć do 60 odznak
Papa's Taco Mia!

Papa's Taco Mia!

podczas gry, odblokowanych za różne osiągnięcia, w tym za korzystanie z niektórych dodatków, uzyskiwanie wysokich wyników na każdej stacji, obsługę niektórych klientów, a także wielu, wielu innych.

Nowe Funkcje

Nowe funkcje wprowadzone w tej grze, które będą wykorzystywane w przyszłych grach, to:

  • Ta Gameria jako pierwsza zawiera wskazówki dotyczące sekwencji otwarcia. Klient dopingujący poza sklepem będzie pierwszym klientem, a klient wyskakujący z boku budynku będzie drugim.
  • Podczas zamawiania i prezentacji tło pokazuje na zewnątrz sklepu, ujawniając, czy jest dzień, zmierzch czy noc.
  • Klient zostanie odblokowany w dniu 2 zamiast tylko 2 stopnia
  • Wprowadzane są odznaki w grze, które gracze mogą zdobyć podczas gry, a także dodatkowe wskazówki.
  • Wprowadzane są zamykaczów i krytyka.
  • Tabela klientów jest przerobiona.
  • Wstrzymanie pokaże dzień gracza, jego rangę, punkty klienta, wskazówki i czapki.
  • Czapki są wprowadzane.
  • Wprowadzane są odblokowane składniki.
  • Klienci z wyższymi odznakami będą teraz zamawiać szybciej.
  • Wprowadzane są cotygodniowe wypłaty.
  • Wielu klientów otrzymuje metamorfozę i / lub nowe akcesoria.
  • Możliwość zapisywania postępów przez graczy za pomocą systemu kopii zapasowych w celu przechowywania plików postępów.

Pracownicy

Stacje

Klienci

  1. Tohru (Samouczek)
  2. Franco (Po samouczku)
  3. Taylor (Losowo)
  4. Wally (Losowo)
  5. Rita (Losowo)
  6. Sue (Losowo)
  7. Vicky (Czas)
  8. Greg (Czas)
  9. Bruna Romano (Czas)
  10. Timm (Czas)
  11. Lisa (Czas)
  12. Zoe (Dzień 2)
  13. Big Pauly (Ranga 2)
  14. Peggy (Ranga 4)
  15. Nick (Ranga 8)
  16. Kingsley (Ranga 10)
  17. Georgito (Ranga 12)
  18. Cletus (Ranga 15)
  19. Mindy (Ranga 16)
  20. Sarge Fan! (Ranga 17)
  21. Olga (Ranga 18)
  22. Hugo (Ranga 19)
  23. Edna (Ranga 20)
  24. Matt (Ranga 21)
  25. Cecilia (Ranga 22)
  26. Little Edoardo (Ranga 23)
  27. Mary (Ranga 24)
  28. Gino Romano (Ranga 25)
  29. Kayla (Ranga 26)
  30. Mitch/Maggie (Ranga 27)
  31. Carlo Romano (Ranga 28)
  32. Penny (Ranga 29)
  33. Chuck (Ranga 30)
  34. Sasha (Ranga 31)
  35. Roy (Ranga 32)
  36. Marty (Ranga 33)
  37. Tony (Ranga 34)
  38. Doan (Ranga 35)
  39. Clover (Ranga 36)
  40. Alberto (Ranga 37)
  41. Mandi (Ranga 38)
  42. Connor (Ranga 39)
  43. Clair (Ranga 40)
  44. Cooper (Ranga 41)
  45. Prudence (Ranga 42)
  46. James (Ranga 43)
  47. Papa Louie (Odblokowany gdy wszyscy klienci, zamykacze i krytyk otrzymają złote medale)

Zamykacze

Nowi Klienci

Pogrubieni klienci to zamykacze.

Składniki

Mięsa

TacoMia Meats

Skorupy do Taco

TacoShells
  • Twarda (Start) (Hard Shell Hero)
  • Miękka (Odblokowane na 3 randze) (Serve Softly)
  • Pita (Odblokowane na 7 randze) (Pita Pro)

Dodatki

Sosy

TacoMiaSauces

Mini-gry reprezentujące Taco Mie!

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.