FANDOM

Papa Louie Pals to druga darmowa aplikacja na telefon. pierwszą była Slider Scouts.

Wprowadzenie

Hej wszystkim!

Dziś z radością ogłaszamy naszą najnowszą nadchodzącą aplikację, Papa Louie Pals!

O co pytasz Papa Louie Pals? Cóż, najpierw należy zauważyć, że nazywamy to aplikacją, a niekoniecznie grą. Po latach i spojrzeniu na mnóstwo sztuk fanowskich, listów, opowiadań i kreacji Customerpalooza, doszliśmy do jednego ważnego wniosku ...

Mamy najbardziej kreatywnych fanów na świecie!

Tak więc, tworząc Papę Louie Pals, chcieliśmy stworzyć coś, co uzupełni i pobudzi niesamowitą kreatywność naszych fanów! Chociaż jesteśmy pewni, że wszyscy macie mnóstwo pytań, nie obawiajcie się, ponieważ wkrótce ujawnimy więcej szczegółów. Jedna rzecz, którą będziesz podekscytowany, to fakt, że będzie to darmowa aplikacja!

(Och, i nie martw się, wciąż jesteśmy bardzo zajęci kolejną Gamerią!)

Opis

Niech Twoja kreatywność świeci w Papa Louie Pals, gdzie tworzysz postacie i historie w świecie Papa Louie! Zaprojektuj i zachowaj kolekcję własnych unikatowych Palsów i wykorzystaj je do tworzenia scen i historii do udostępnienia.

UTWÓRZ TONY KOLEGÓW: Teraz łatwiej niż kiedykolwiek zaprojektować własne postacie! Użyj suwaków, aby dostosować ciało Pala, wybieraj spośród szerokiej gamy odcieni skóry i kolorów włosów, a także dodaj dodatkowe detale, takie jak piegi i makijaż do palucha. Znajdź odpowiednią fryzurę do tego perfekcyjnego wyglądu i zmień style usta i oko, aby nadać im pewną osobowość. Przejdź do działu odzieży w dowolnym momencie, aby wybrać spośród setek unikalnych koszulek, spodni, spódnic, kurtek, czapek i akcesoriów dla swojego Pal, i zmienić kolory każdego elementu, aby stworzyć niesamowity strój.

BUDUJ SCENY I TWOJE OPOWIEŚCI: Tworzenie Palsów to dopiero początek! Połącz swoich znajomych z scenerią, bąbelkami słów i rekwizytami, aby stworzyć własne niestandardowe sceny. Możesz umieścić Palsa w dowolnym miejscu sceny i używać gestów do obracania i zmiany ich rozmiaru. Wybieraj spośród szerokiego asortymentu pozy dla każdej postaci i zmieniaj ich mimikę, aby pasowała do ich nastroju. Istnieje wiele różnych środowisk, które możesz wykorzystać w swoich scenach, aby opowiedzieć swoją historię i dziesiątki rekwizytów, które Twoi przyjaciele mogą trzymać w swoich rękach. Jeśli Twoi znajomi mają coś do powiedzenia, możesz dodać na scenie bąbelki i napisy!

DODAJ PAPA LOUIE I JEGO PRZYJACIÓŁ: Czy Twoi znajomi szukają jeszcze więcej przyjaciół? Możesz również dołączyć do Papa Louie i jego słynnych klientów ze swoich licznych restauracji, takich jak Papa's Freezeria! Dostępnych jest wiele pakietów klientów, które zawierają garść klientów, mnóstwo nowych tła i rekwizytów dla twoich scen, a także nową odzież, z której może korzystać każdy Twój niestandardowy Pals. Klienci mogą wykorzystywać wszystkie te same pozy i rekwizyty, co Twoi znajomi, a nawet mają własne unikalne zestawy alternatywne.

ZAPISZ I DZIEL SIĘ: Po utworzeniu sceny możesz zapisać obraz na swoim urządzeniu lub udostępnić go znajomym za pośrednictwem wiadomości lub mediów społecznościowych! Możesz także cofać się i edytować dowolne zapisane sceny i Pals, kiedy tylko chcesz.

NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI: używaj obrazów swoich scen do rozmaitych rzeczy, takich jak komiksy, memy czy wizualizacje fanowskie. Zaprezentuj swoje projekty postaci, stwórz szalone sytuacje dla swoich znajomych lub opowiedz historię na wiele scen.

Funkcje

  • Narzędzie do tworzenia oparte na wszechświecie Papa Louie
  • Projektuj niestandardowe postacie z setkami elementów garderoby, fryzurami i nie tylko
  • Twórz sceny z tworzonymi przez siebie Palsami
  • Wybierz jedną z wielu tła, w tym wzory, obszary na zewnątrz i sceny wewnątrz
  • Podaruj rekwizyty swoim kumplom w niestandardowych scenach
  • Dodaj dymki i napisy, aby opowiedzieć historię
  • Kup pakiety klientów, aby dodać potencjalnych klientów, nowe środowiska i inne tematyczne rekwizyty i ubrania