FANDOM

Party Subs to potwory które zadebiutowały w grze Papa Louie: When Pizzas Attack!. Podróżują zawsze razem w lini. Mogą grupować się w wyjątkowo długie szeregi, na przykład w grupach po siedem i osiem osób. W innych przypadkach mogą podróżować w małych grupach, takich jak czwórki lub piątki. Ponownie pojawiły się w grze Papa Louie 2: When Burgers Attack!.

Kiedy walczysz z nimi, jeśli tylko jeden Party Sub jest ogłuszony, cała drużyna zatrzymuje się, czekając na powrót tego Party Sub'a. To dobry moment, aby uderzyć ich atakiem obszarowym i zniszczyć ich wszystkich, ponieważ jedynym sposobem, w jaki mogą cię skrzywdzić w tym stanie, jest trafienie ich.

Informacje z Flipdeck

Miasto Rodzinne: Wieloziarniste Pola
Uwielbiają: Imprezki
Nie cierpią: Niszczycieli imprez
Zawód: Nie ma

Masz imprezę w najbliższym czasie? Są szanse, że Party Subs są już w drodze. Te dobre kanapki migrują z imprezy na imprezę w długich, zimnych liniach conga. Chociaż Party Subs mają dobre intencje, znane są z tego, że depczą każdego, kto stanie im na drodze do następnego wielkiego shindiga.

Stare Oficjalne Informacje z papalouie.com

Te kanapki o oliwkowych oczach wędrują po całym kraju, szukając drogi do najbliższej imprezy. Są dobrze znane z tego, że przeszkadzają, a czasem Papa Louie musi dać im dobre uderzenie, zanim zostaną zdeptani.