FANDOM

Papa's Pastaria - Tomatoes

Pomidory z Papa's Pastaria

Pomidory (en. Tomatoes) to składniki które pojawiły się w poszczególnych grach:

W Papa's Burgeria/HD/To Go! Krojone Pomidory są jednym z paru składników dostępnymi od początku gry. Odznaka "You Say Tomato" jest odblokowana gdy dasz 30 zamówień z tym składnikiem w Papa's Burgeria To Go!

W Papa's Taco Mia!/HD/To Go! służą jako dodatek do taco dostępne od początku gry. Odznaka "Tomato Time" jest odblokowana gdy dasz 10 zamówień z pomidorami (PC) lub 30 zamówień (To Go!).

W Papa's Hot Doggeria/HD/To Go! są jednym z dodatków. Są one odblokowane wraz z Gregiem na randze 3.

W Papa's Pastaria, Krojone Pomidory to jeden z jedenastu zwyczajnych składników. Są odblokowane wraz z Olivią na randze 15.

W Papa's Pizzeria To Go! Krojone Pomidory są jednym z 26 klasycznych składników. Są odblokowane wraz z Gregiem na randze 6.

W Papa's Cheeseria/To Go! Pomidory są jednym ze składników dostępnym od początku gry.

W Papa's Cheeseria/To Go! Suszone Pomidory to świąteczny składnik dostępny podczas Walentynek. Są odblokowane wraz z Gregiem na randze 51.

W Papa's Taco Mia HD/To Go! Miękkie Taco z Suszonych Pomidorów to świąteczna muszla taco dostępna podczas Walentynek. Jest odblokowane wraz z Scarlett na randze 41.

W Papa's Pizzeria HD, są odblokowane wraz z Gregiem na randze 10.

W Papa's Hot Doggeria HD/To Go! Pomidory są jednym z piętnastu składników. Są odblokowane wraz z Gregiem na randze 3. W tych grach są również Suszone Pomidory które są świątecznym składnikiem dostępnym podczas Walentynek. Są odblokowane wraz z Carlo Romano na randze 55.

Klienci którzy to zamawiają

Burgeria

Taco Mia!

Burgeria HD/To Go!

Hot Doggeria

Pastaria

Pizzeria To Go!

Cheeseria

Pomidory

Suszone Pomidory

Taco Mia HD

Pomidory

Miękkie Taco z Suszonych Pomidorów

Taco Mia To Go!

Pomidory

Sundried Tomato Soft Taco

Pizzeria HD

Hot Doggeria HD/To Go!

Pomidory

Suszone Pomidory

Papa's Cheeseria To Go!

Pomidory

Suszone Pomidory

Specjały zawierające ten składnik

Papa's Cheeseria/To Go!

Papa's Taco Mia HD/To Go!

Papa's Pizzeria HD

Papa's Hot Doggeria HD/To Go!