FANDOM

Sasha to klientka, która po raz pierwszy pojawiła się w Papa's Pizzeria.

Informacje z Flipdecka

  • Pochodzenie: Frostfield
  • Uwielbia: Ser
  • Nienawidzi: Powrót do szkoły
  • Zawód: Uczennica

Sasha mieszka w mieście Frostfield razem ze swoimi rodzicami, Clair i Vincentem. Sasha wprost uwielbia ser i ma obsesje na punkcie wszystkich serowych stworzeń z Munchmore. W Hazelnut High, dołaczyła do grupy dyskusyjnej oraz orkiestry marszowej, gdzie gra ona na trąbce. W czasie wakacji, Sasha zajmuje się dorywczo pracą przy produkcji sera w Churnsmith Creamery.

Wygląd

Sasha ma ciemne, rozpuszczone włosy i ciemną skórę. Nosi koszulkę z wizerunkiem Cheddar Mack z pomarańczowymi obszyciami i rękawami, pomarańczowe spodnie z żółtymi paskami oraz brązowe buty z żółtymi sznurówkami. Na głowie ma pomarańczową opaskę.

Styl B

Włosy Sashy związane są w koński ogon. Nosi ona koszulkę z wizerunkiem Swiss Zack z żółtymi obszyciami, żółte spodnie z białymi paskami oraz pomarańczowo-białe buty z żółtymi sznurówkami.

Styl H

Sasha przebiera się za Pizza Monster podczas Halloween. Nosi jaskrawy strój z widocznymi szwami po bokach z ogromnymi czerwonymi guzikami imitującymi oczy.

Stary Styl

Sasha nosi żółtą koszulkę z wizerunkiem Pizza Monster.

Styl z 4th of July

Zamówienia

Ranga potrzebna do odblokowania

Odblokowana z

Ciekawostki

  • Jest jedyna klientką z dwoma różnymi mieszaniami w Papa's Freezeria.
  • Jej poprzednią koszulkę można kupić w Flipline Shop.
  • Uwielbia ser, jak to pokazuje jej strój. Zamawia go również zawsze kiedy jest dostępny, jednakże, z jakiegoś powodu nie zamawia Chleba Serowego w Papa's Pastaria.
  • Przebiera się za Pizza Monster podczas Halloween.
    • Jest jedną z 31 postaci, które mają haloweenowe przebranie.
    • Ten sam strój jest jej Stylem C w Papa Louie 2: When Burgers Attack.
  • Wygrała tylko jedną rundę w czasie Papa's Next Chef, w 2014 przeciwko Skyler.
  • Dostała nową koszulkę w czasie Papa's Next Chef 2015.

Galeria