The Tomatoes (pl. Pomidory) to wrogowie którzy pierwszy raz pojawili się w Papa Louie: When Pizzas Attack! i pojawili się później w Papa Louie 2: When Burgers Attack!

W Slider Scouts, Tomato jest jednym z grywalnych postaci, odblokowany kiedy gracz osiągnie Rangę 57.

Informacje z Flipdeck

Miejsce urodzenia: Marinara Rapids Kocha: Skakanie Nie cierpi: Ketchup

The Tomatoes to szalone małe stworzenia, które zwykle można zobaczyć skacząc. Czasami po prostu skaczą na swoim miejscu, a innym razem przeskakują w tę i z powrotem. Na własną rękę można łatwo pokonać Pomidory, ale kiedy są w dużych stadach, mogą być naprawdę niebezpieczne.

Oficjalne papalouie.com

Nazwa: The Tomatoes Pierwsze pojawienie się: Papa Louie: When Pizzas Attack! Specjalność: Skakanie!

Nie ma co do tego wątpliwości, pomidory lubią skakać. Tak bardzo, że Papa Louie musi ich unikać w całym kraju. Dojrzałe pomidory mają tendencję do biegania i skakania, jak im się podoba, podczas gdy niedojrzałe pomidory lubią skakać w miejscu. Okazjonalne doły pełne pomidorów mogą oznaczać katastrofę dla Papy.

Rodzaje pomidorów

Unripe Tomatoes (Niedojrzałe pomidory)

Niedojrzałe Pomidory to pomarańczowe skaczące pomidory w grze Papa Louie: When Pizzas Attack!

Red-Tomato-PL2.png

Red Tomatoes (Czerwone Pomidory)

Red Tomatoes W Papa Louie skaczą one w kółka, ale w Papa Louie 2 skaćzą tylko w góre.

Roma-Tomato.png

Roma Tomatoes (Rzymskie Pomidory)

Roma Tomatoes w grze Papa Louie 2, Chodzą i skaczą jednocześnie.

Runt-Tomato.png

Runt Tomatoes (Pomidory Koktajlowe)

Runt Tomatoes to małe pomidory skaczące co kilka sekund w jedno miejsce i spowrotem. Żeby je pokonać wystarczy tylko wskoczyć lub strzelić tylko raz strzelbą Boomer.

Galeria