FANDOM

Trishna to klientka, która pojawiła się jako zamykacz w Papa's Cupcakeria.

Informacje z Flipdecka

Trishna pracuje jako pracownik handlowy w Whiskview Mall. Dzięki swojej pracowniczej przeceny Trishna ma dostęp do ogromnego asortymentu najnowszych ubrań oraz akcesorii. W wolnym czasie, prowadzi bloga pod nazwą Trendiful Tangerine. Na stronie uwielbia umieszczać zdjęcia samej siebie oraz jej znajomych którzy przymierzają ostatnie trendy z ulic Tastyville. Po ukończeniu średniej szkoły Trishna chciałaby studiować projektowanie mody. Lecz, jest jej ciężko zachować pieniądze na studia oraz zachowywać jej szafę pełną nowych ubrań.

Wygląd

Trishna ma opaloną skórę i kasztanowy kolor włosów w których ma spinkę w kształcie mandarynki, zielony kolor oczu, duże niebieskie okulary przeciwsłoneczne, pomarańczową koszulkę z logo Tangerine Pop, zielony szalik, biały pasek, niebieską sukienkę udekorowaną pomarańczowymi kropkami na dole oraz białe buty z zielonymi sznurówkami.

Style

Styl B

Nosi niebieską koszulę z falbanami na rękawach z logo Tangerine Pop. Ma na sobie żółto pomarańczową sukienkę, zielony pas zawiązany w koronkę oraz okulary w kolorze mandarynkowym z niebieskimi szkłami. Ma na sobie również białe buty ozdobione niebieskimi oraz żółtymi naszywkami.