FANDOM

Willow po raz pierwszy jako klientka pojawiła się w Papa's Hot Doggeria. Pracuje w Papa's Cupcakeria/HD/To Go!.

Informacje z Flipdecka

Mieszka w: Frostfield
Uwielbia: Straszną posypkę
Nie cierpi: Summer Luau
Zawód: Szef Cupcakerii

Willow to nieśmiała dziewczyna, która zarabia na życie w Papa's Cupcakeria. W wolnym czasie lubi czytać upiorne powieści, które kupuje w lokalnej księgarni Biscotti. Willow uwielbia pisać darmowe wiersze poezji i zgromadziła sporą kolekcję. Niestety jest dość nieśmiała i nie pozwala nikomu czytać jej wierszy. Jedynym dozwolonym odbiorcą recitalu poezji Willow jest Jackie, jej malutka tarantula.

Wygląd

Willow ma bladą skórę, do ramion, proste kruczoczarne włosy. Zawinięto w nim biały klips w kształcie czaszki z turkusowymi skrzydłami nietoperza. Na powiekach ma ciemny cień do powiek. Ma na sobie czarny top z białymi przeszyciami i turkusowymi ramiączkami, kontynuację czaszek na dole oraz turkusowo-czarną spódnicę i ocieplacze na ramiona. Nosi czarne buty ze srebrnymi sznurowadłami i czarną podeszwą.

Zaczynając od Papa's Pastarii, ma pomalowaną na biało twarz, zakłada sztuczne kły, skrzydła czarnego nietoperza i niesie kosz w kształcie czaszki podczas Halloween.

Zamówienia

Papa's Hot Doggeria

  • Veggie Dog w Preclowej bułce
  • Relisz
  • Musztarda
  • Ketchup
  • 3 Tkawałki pomidora
  • Napój i Popcorn:
    • Mały Lemon Mist
    • Średni Cinnamon Swirl

Rangi by ją odblokować

Odblokowuje

Papa's Next Chefs

  • 2013: Zyskała więcej głosów niż Sue i Wendy wygrywając w Fizzo Division. Zyskała także więcej głosów niż Scooter w półfinałach i Utah w Grand Finals wygrywając turniej wraz z Jamesem.

Papa Louie 3: When Sundaes Attack!

WillowPL3

Willow jest grywalną postacią w PL3. Nie posiada żadnej umiejętności, a pokonuje potwory swoją kokardką która działa jak bumerang. Jest ona drugą postacią którą trzeba uratować na poziomie drugim. By ją uratować potrzebujesz umiejętności szybkiego pływania.