FANDOM

Zamykacz to specjalny typ klienta, który jest bardzo wybredny jeśli chodzi o jej/jego zamówienie i jest to ostatni klient danego dnia. W każdej z gier jest siedmiu zamykaczy, a każdy z nich pojawia się w określony dzień tygodnia. Nie możesz wysłać kuponu dla klientów zamykaczowi. Zamykacze nie pojawiają się też 1 dnia. Po raz pierwszy zamykacze pojawili się w Papa's Taco Mia!, a jeden zamykacz będzie przychodził w określony dzień każdego tygodnia. Zaczynając od Papa's Freezeria, zamykacz który przychodzi w poniedziałki jest lokalnym mieszkańcem miasteczka w którym rozgrywa się określona gra. Od wprowadzenia świąt w Papa's Cupcakeria, zamykacze lubią każde z nich.

Papa's Taco Mia!/HD/To Go!

Papa's Freezeria/HD/To Go!

Papa's Pancakeria

Papa's Burgeria HD/To Go!

Papa's Wingeria

Papa's Hot Doggeria

Papa's Cupcakeria

Papa's Pastaria

Papa's Donuteria/To Go!

Papa's Wingeria HD

Papa's Pizzeria To Go!

Papa's Cheeseria/To Go!

Papa's Cupcakeria To Go!

Papa's Cupcakeria HD

Papa's Bakeria/To Go!

Papa's Sushiria

Papa's Pancakeria HD/To Go!

Papa's Pizzeria HD

Papa's Hot Doggeria HD/To Go!

Papa's Scooperia/HD/To Go!

Papa's Wingeria To Go!

Papa's Sushiria To Go!

Przebrani Zamykacze

Odkąd święta zostały wprowadzone w Papa's Cupcakeria, zamykacze będą przebierali się w różne kostiumy podczas Halloween.

Osiągnięcie "Costumed Closers" zostaje odblokowane wtedy gdy gracz obsłuży wszystkich przebranych zamykaczy podczas Halloween.

Papa's Cupcakeria

Papa's Pastaria

Papa's Donuteria

Papa's Cheeseria

Papa's Bakeria

Papa's Taco Mia HD

Papa's Sushiria

Papa's Pancakeria HD

Papa's Pizzeria HD

Papa's Hot Doggeria HD/To Go!

  • Bertha: Zamaskowany Morderca
  • Kenji: Butelka Musztardy

Papa's Scooperia/HD/To Go!

  • Mousse: Bezgłowy Jeździec
  • Whippa: Niewidzialny Człowiek

Papa's Wingeria To Go!

Ciekawostki

  • Quinn i Jojo zawsze byli zamykaczami odkąd zostali wprowadzeni w Papa's Taco Mia!
  • Podczas gdy zamykacz przyjdzie do lokalu, przycisk "Przyjmij Zamówienie" oraz dymki będą miały czerwone linie i ostre końce, a ich imiona będą podkreślone na czerwono.
  • Zazwyczaj jest trzech zamykaczy płci męskiej (z wyjątkiem Jojo, ponieważ jest on krytykiem kulinarnym) oraz trzech płci żeńskiej w każdej z gier. Jedynymi wyjątkami są Papa's Burgeria HD/To Go!, gdzie jest czterech zamykaczy płci męskiej i dwie płci żeńskiej oraz w Papa's Scooperia/HD/To Go! i Papa's Wingeria To Go!, gdzie jest dwóch zamykaczy płci męskiej i cztery płci żeńskiej.
  • Zamykacze nigdy nie pójdą do jadalni ani też nie dołączą do innych klientów, którzy tam siedzą.
  • Zamykacze nigdy nie zamówią specjałów dnia.
  • Zamykacze nie pojawiają się w mini-grze Customer Cravings.
  • Pierwszym zamykaczem który przychodzi 2 dnia jest lokalny mieszkaniec, za wyjątkiem Robby'ego w Papa's Taco Mia!/HD/To Go!, Radlynn w Papa's Cupcakeria HD/To Go! i Moussego w Papa's Wingeria To Go!
  • Kiedy przychodzi zamykacz, zielony znak "otwarte" w prawym dolnym roku ekranu zmienia się na czerwony znak "zamknięte" by zaznaczyć, że nikt więcej już nie przyjdzie.
  • W paradzie zamykaczom przewodzi Jojo (z wyjątkiem Pizzeria HD, gdzie przewodzi Sarge Fan, oraz Scooperia/HD/To Go!, gdzie przewodzi Whippa.)
  • Kenji jest jedynym zamykaczem który posiadał 2 halloweenowe kostiumy.